2009. október 15., csütörtök

Inszem utáni 8. nap! - „Reményt vesztve!”

Ma már eltelt a 8. nap is. Ez a remény elvesztésének a napja. Már tegnap sem éreztem semmi tünetet. A mellfeszülés is elmúlt. Semmit nem érzek. Kint nagyon rossz idő van, egy-két nap alatt betört a tél, és a hangulatomra is rányomta a bélyegét. Reggel 8-kor felkeltem, a bogyókat elhelyeztem, majd úgy, ahogy voltam 11-ig aludtam. Olyan vagyok, mintha éveket kellene bepótolnom alvásban! Ki sem mozdultam a lakásból, tv-t néztem, délután pakolásztam, és vártam, hogy a párom hazaérjen. Holnap remélem már jobb napom lesz!

Ma kértem időpontot Dr. Fülöp Vilmoshoz. Ha nem sikerülne a mostan inszem, két hónapot szánok a teljes kivizsgálásra. Ő végzi az országban a legalaposabb kivizsgálást a meddő, illetve a habituális vetélő nők esetében. Remélem nem lesz rá szükségem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése