2009. október 17., szombat

Inszem utáni 10. nap!

Már eltelt 10 nap. Ma mégsem ezért volt érdekes ez a nap. Már hónapok óta ettől a naptól rettegtem. Ez volt a rettegés napja. Elképzeltem, hogy ezen a napon nagyon ki leszek bukva, sírni fogok. Érdekes, de nem így történt. Féltem, hogy ezt a napot, hogyan fogom túlélni. Könnyebben sikerült, mint gondoltam! A dokim előzetes számításai szerint, ma lettem volna két gyönyörű baba anyukája. Ma váltunk volna igazi családdá! Sajnos ez nem történhetett meg. De azóta sem telt el nap, hogy nem gondolnék rájuk, és arra, hogy milyen lenne velük az élet. Fáj. Nagyon fáj. De örülök annak, hogy ha rövid ideig is, de velem voltak. Életem legszebb két hónapja volt, s bár sok fájdalmat hagytak maga után, soha nem tenném meg nem történté. Hiányoznak! Hiányoztok!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése