2009. október 1., csütörtök

Holnap ultrahang!

Holnap reggel megyek a 10. napi ultrahangra! Nagyon várom már, de azért szorongással teli ez a várakozás! Azon nem izgulok, hogy lesz-e tüszőm, mert azt már napok óta eléggé érzem, hogy feszít a petefészkem, és néha-néha belenyilallgat. Remélem, hogy eléggé nagyra növesztettem őket, és szép vastag lesz a nyálkahártyám is. A vizsgálati eredmény függvényében eldől, hogy pontosan mikor lesz az inszem.
Most nem vagyok lelkileg úgy feldobódva, mint a korábbi beavatkozáskor! Várom már, izgulok, de azt hiszem teljesen szkeptikus vagyok. Nekem már pozitív tesztet produkálni nem eredmény. Ez már többször is meg volt, és a lelki fájdalmon, és az emlékeken kívül nem maradt más utána! Én már pulzálást szeretnék hallani, és a kezembe szeretném tartani a terhességi kiskönyvemet, majd 9 hónap múlva a bébinket! Azért remélem, hogy két bő hét elteltével a blogomba egy zebracsíkos tesztet tudok feltenni. Mert bárhogy is van, az lesz az első jel, hogy végre kisbabánk lesz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése