2009. október 14., szerda

Inszem utáni 7. nap!

Ma már egy hét eltelt az inszem óta. Ahogy visszagondolok, sokkal hosszabb időnek tűnik ez a pár nap. Már csak egy hét és tesztelek. Az egyik topiktársam a vonalzója alá írta, hogy: „X nap múlva mindenképpen sírunk, csak az a nem mindegy, hogy örömünkben, vagy bánatunkban!” Meg is jegyeztem neki, hogy milyen találóan írta, és sajnálom, hogy nem én találtam ki, annyira jó. Kifejezi mindazt az érzést, amit a 14. nap érezni szoktam, szoktunk!

Már csak hat teljes nap, és egy plusz éjszaka! Megpróbálok nem gondolni arra, mi lesz, ha negatív tesztet produkálok. Nem lehet negatív, csak pozitív, csak pozitív.

Annyira várjuk a párommal egy baba érkezését, nem hiszem, hogy ezt egyszer ne jutalmazná meg az ég!

Kitartás és remény kíséri utunkat. Ők a vándortársaink. De egyszer majd helyettük kezünkbe egy apró kéz fonja magát!

6 megjegyzés:

  1. Most is szorítok,remélem már tényleg két csík lesz az a két csík és meg is marad:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon kedves vagy! Reménykedem, bár már nagyon félve teszem! Remélem te nem azért olvasod, mert hasonló cipőben jársz!
    Még egyszer, köszönöm a drukkolást!

    VálaszTörlés
  3. Szerencsére nem. 14 hónapja még azt gondoltam nekem is el kell mennem kivizsgáltatnom magam,de most már itt kalimpál mellettem egy kisember. Csak valahogy Rád bukkantam,nekünk is van saját blogunk és azóta be-benézek és szurkolok nagyon,mert ahogy olvasom már mind a ketten naggyon szeretnétek:)

    VálaszTörlés
  4. Légyszi, küld el nekem a blogcímedet. Már múltkor is a nevedre kattintottam, de a profil nem elérhető felírat fogadott. Lehet, hogy én vagyok béna! Nagyon jó lenne olvasni rólatok, mert kíváncsi vagyok rátok. Már, ha nem zavar téged vagy benneteket.
    Nagyon gratulálok nektek a babához! :)
    Köszönöm a drukkolást!

    VálaszTörlés
  5. :) Igen,sztem mert itt nem is a babanetes nick nevemet adja ki,hanem a gmail fiókom alapján azonosít be :)
    www.novogetunk.blog.hu a cím. Babaneten az áprilisiaknál voltam dharma néven:)

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok lányok kérdésem lenne hozzátok inszem 9nap tudom korai de csináltam tesztet gondolom ez korai még kinek mijen jelei voltak ki kapott progeszteron progeszteron alatt is meg jöhet vagy csak ha el hagyom még van 5nap biztos tesztet csinálni de ma hányás fejfájás tegnap hideg rázás hőhulámok és szörnyű fujodás van reményem köszönöm szépen

    VálaszTörlés