2009. október 11., vasárnap

Inszem utáni 4. nap!

Ma eltelt a 4. nap is. Ez a négy nap olyan gyorsan elszaladt! Úgy érzem, mintha az inszeminációt már egy hete csinálták volna, legalább! Ma délután megint éreztem azt a furcsa érzést a gyomromban, kicsit olyan hányingerszerű. Mindig csak délután jön ez az érzet! Már néha nem tudom mit érzek, lehet, hogy annyira be akarom magamnak dumálni ezt az egészet!

De mindent megteszek annak érdekében, hogy így is legyen. Még mindig iszom a palástfű teát, a gynexet, és az aloe-t, szedem a barátcserje kapszulát, a femibiont, és ritkán bekapok egy Magne B6-ot, illetve egy kálciumot is. Ezen kívül utrózok, amit önhatalmúlag megemeltem 3x2-re. Nagy bajt biztos nem csinálok vele, hiszen először a doki is ennyit mondott, és később csökkentette azt. Elhatároztam, hogy nem mérek reggeli hőt, nem izgatom magam előre az eredmény miatt, csak élvezem ezt a két hetet. Simogatom a pocimat, és sokszor elmondom neki, hogy nagyon várjuk őt, úgyhogy jöjjön. Sőt, ma még Micimackót is énekeltem a pocimnak!

Szóval nagyon arra állítom magam, hogy baba lesz, baba jön!

Hátha végre egy baba engem választ anyucijának!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése