2009. október 12., hétfő

Inszem utáni 5. nap!

Ma lassan eltelt az 5. nap is. Ma reggel egy kicsit összetörtem lelkileg, aztán kitaláltam valamit, ami egy kicsit feldobta a lelkem. Elővettem a babruhákat, és azokat a dolgokat, amelyeket már beszereztem, és elrendeztem, lefényképeztem őket. Nagyon jó volt kezembe venni a dolgokat, és arra gondolni, hogy egyszer baba is lesz ezekben a ruhácskákba! A kedvem sokkal jobb is lett tőle.


A mai nap újabb hatásokat érzek magamon. A mellérzékenység megmaradt, fáj a derekam, de az lehet, hogy a sok fekvéstől. Feszül az alhasam, görcsölgetést már csak igen ritkán érzek, és van két pont, a jobb és bal oldalon is, amit érzek, és néha nyilallgat! Lehet, hogy csak az utrónak köszönhetőek ezek a tünetek, csak a progeszteron teszi ezt velem. A párommal mi mindent megtettünk, hogy sikerrel járjunk, most már csak a szerencsén, a testemen, és Istenen múlik.


Babaruhák 0-3 hónapos korig.













Babaruhák 3-6 hónapos korig.














Babaruhák 6-9 hónapos korig.














Micimackós falióra























Micimackós vetítős, zenélő projektor.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése