2009. május 27., szerda

Hivatalos tesztelés: Negatív

Ma az ET+14 napján volt a hivatalos tesztelési napom. Nem sok reménnyel indultam neki, hiszen a tegnapi nap már teszteltem, negatívat. A reggeli hőmérsékletem mérésekor meglepődtem 37,1 fok volt. A biztonság kedvéért két különböző tesztet csináltam, az eredmény mind a kettőnél negatív lett. Keveset mondok, ha azt írom, hogy nagyon el vagyok keseredve.

Felhívtam a főnökömet is, hogy péntektől megyek dolgozni. Nagyon rendes volt, mondta, hogyha akarok, maradjak még pénteken otthon, és csak kedden menjek vissza.

Délután nagyot aludtam, ami jót tett a lelkemnek is.

Most próbálok felkészülni arra, hogy július a következő céldátum, ami még rettenetesen messze van.

Azért még reménykedem egy kicsit…..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése