2009. május 25., hétfő

ET+12 nap

Lassan elérkezik a tesztelés ideje. Holnap reggel az ET+13 nap tesztelni fogok. Nagyon kíváncsi leszek, bár semmi előérzetem nincs. Holnap a főnökömnek is szólni kellene, hogy a jövőben számíthat-e rám. Bár szerintem biztosat nem fogok tudni. Na, majd meglátjuk mi lesz. Semmire nem számítok, de azért nagyon reménykedem.

Ez a 12 nap most másképp telt, mint az előző terhességnél. Akkor minden nap simogattam a hasam, beszéltem a babszikhoz, bár nem tudtam, hogy ott vannak-e. Most valahogy ez elmaradt. Nem azért, mert nem szerettem volna. Akartam volna, nagyon. Védekeztem. Óvtam a lelkemet. Nem akartam, hogy megint valamit a magaménak érzek, aztán kitépik a szívemmel együtt. Remélem 1 hét múlva, a kezemmel a pocimon alszom el, és jó éjszakát fogok kívánni valakinek, aki odabent lakik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése