2009. május 19., kedd

Terhességi teszt vásárlása


Ma reggel gondoltam, hogy a reggeli bevásárlás előtt elmegyek a gyógyszertárba, és megveszem a terhességi teszteket. Legalább úgy érzem, hogy megint közelebb kerülök a tesztelés napjához. Kifejezetten a Midstream nevű tesztet kerestem, de az nem volt a patikában. Lényegében mindegy volt, így kértem, hogy 10-es érzékenységű legyen, és ne a poharas változat. A hölgy térült fordult és már a zacskóban is voltak a tesztek, a zacskó pedig a táskámban. A közért felé, gondoltam megnézem, hogy milyen típust adott, mert a dobozáról megállapítottam, hogy ezt még nem ismerem. A közértbe lépve, forgattam a dobozt, és a hátoldalán nagy betűkkel fel volt tüntetve, hogy 25-ös. 25-ös! Hát nem hittem el. A patikus nem is vette a fáradtságot, hogy megnézze, hogy melyik a 10-es, és melyik nem az, hiszen olyan gyorsan hozta a terméket, hogy ideje sem lehetett rá. És egyébként is, ha nincs 10-es érzékenységű, akkor kérdezze meg, hogy jó-e nekem a 25-ös. Mert nem lett volna jó! Egész vásárlás alatt pufogtam magamban, vagy félig hangosan. Hergeltem magam, hogy kérek valamit, fizetek valamiért, és nem azt kapom. Ilyen a mai világ, az ember ma már sehol sem azt kapja, amiért fizet. De mégis az bántott igazán, hogy a tesztelés napján nem a legnagyobb érzékenységűvel tesztelek. Először nyugtatgattam magam, nem baj, majd veszek másikat, ez pedig jó lesz később. Ha kívülről láttam volna magam, akkor biztos mosolyogtam volna. Egy magában beszélő bolond. De, sajnos nem voltam vidám hangulatban.

Olyan vagyok, ha valami igazságtalanságot tapasztalok, akkor ugrok, nagy a szám, kiállok mindenért, még akkor is, ha az a káromra válik. Gondolkodás nélkül. Mindig ezt teszem, csak egy kivétel van, ha magamról van szó. Valahogy én soha nem vagyok elég fontos magamnak.

Közben bevásároltam és bepakoltam a kocsiba a szatyrokat. Eldöntöttem, visszamegyek a patikába. Nekem 10-es kell, azt kértem. Most nem magamért csinálom, hanem azért, hogy minél hamarabb megtudjam, hogy beköltözött-e babszika a pocakomban.

Beléptem a patikában, nem volt vásárló. A patikusok is valahol a hátsó részben tartózkodtak. Köszönésemre előjött a patikus. Próbáltam a legkedvesebb modoromban közölni, hogy az előbb voltam itt, és a 10-es érzékenységű teszt helyett 25-ös kaptam. Mondtam, hogy nem véletlenül kértem 10-eset. A patikus rám nézett, és közölte, hogyha itt a blokk, szívesen kicseréli 10-esre. Így végül megkaptam azokat a teszteket, amelyeket kértem. Miközben mentem a kocsi felé, éreztem, hogy szétárad bennem valami meleg érzés. Még sosem éreztem ezt. Aztán rájöttem, hogy ez volt az első eset, amikor kiálltam a babszimért. És egyszer csak mosolyogtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése