2010. július 9., péntek

Egy sűrű nap!

Június 7-e sűrű nap volt. Korán már felmentem a Genetikai Intézetbe, hogy megcsináltassam a négyes tesztet. Gondoltam, hogy akkor kb. 3 nap múlva meg lesz az eredménye. Hamar le is vették a vért, és csak akkor derült ki a számomra, hogy hétfő-kedd-szerda veszik le a vért, és csak pénteken lesz eredmény. Majd hívni fog dél körül a biológus, és majd ki is postázzák az eredményt. Kicsit el voltam keseredve, de nagyon reménykedtem, hogy jó lesz az eredmény.

Már a vizsgálat előtti napokban, hetekben teljesen be tudtam magam idegelni, hogy nehogy bármi baja legyen a babánknak. Ideges nem voltam, de éreztem, hogy nagyon sok feszültség halmozódott fel bennem. Sehogy sem tudtam ezt levezetni, csak arra gondoltam, hogy minden rendben legyen vele. Ezért is vártam olyan sokat az AFP eredményétől, mert ha ott minden jó, akkor valószínű a 18. heti genetikai ultrahangon is jó lesz.

Délután ismét mennem kellett az eredményekkel a saját doktornőmhöz. Sajnos nem minden eredményem lett tökéletes, de egy kis antibiotikummal rendbe lehet hozni. Kértem írásos engedélyt a kismama jógára, és a mostani vizsgálatokon is minden rendben volt. Az ultrahang most csak pár percig tartott, de úgy huncutkodott a babánk, hogy megint nem lehetett látni a nemét. Igazából, most nem is reméltem, hogy bármit megtudhatunk róla.

Azért egy nagyon kis cuki képet kaptunk róla!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése