2010. július 9., péntek

Babaholmik

Húgomék hazajöttek kicsit látogatóba a férjével. Mióta tudják, hogy nálunk jön a pici, nem telt úgy el telefonbeszélgetés köztünk, hogy a beszélgetés nagy részében ne a kis jövevényről beszéljünk. A húgom is nagyon lelkes lett, már mindenféle babaruhákat nézegetett a kereszt gyerekének. Sőt, férje, Phue is, már több dolgot vásárolt a babának. Ennek következményeként 2 bőröndnyi babaruhával és babacuccokkal érkeztek meg. Mikor megkaptam a ruhákat, hát nem is tudtam mit mondjak. Tele szebbnél szebb ruhákkal, voltak benne teljesen újak, amit ők vettek, és voltak használtak is, de olyan jó állapotban, hogy újnak is elmennek. A húgom babysitterként dolgozott kint az utolsó időszakban, ahol a legkisebb gyermek egy 2 éves kislány. Mikor a kinti szülőknek elmondta a húgi, hogy a nővére babát vár, az összes kislány babacuccot odaadták neki, hogy hozza el nekem.

Mikor megláttam a babaholmikat, különösen a lányos ruhákat, hát fohászkodni kezdtem, hogy remélem lányom lesz, mert a ruhák valami tündériek. Egyik este nekiálltam szétválogatni nagyság szerint, és 4 órába telt még mindent kiszedtem, elrendezgettem. Csináltam is képeket a rendezgetés során. Majd a legkisebb ruhákról külön is csinálok képeket.

Hát, a baba 1 éves koráig nem kell ruhákat vennem, az biztos.

A bőröndök (az egyik már kicsit kipakolva) :

Négyrészes ágynemű garnitúra:

Kenguru:

Nagyon sok kis "apróság", előke, fürdőlepedő, játék, cumi, alvókendő, fényképtartó, plüss állatok, zenélő zebra, takarók...

2 megjegyzés:

  1. Nagyon sok szép ruhát kaptál! Végre lehet olvasni Rólatok :)
    Már ahogy látom félidőn túl is vagy! Most már nagyon gyorsan elröpül az idő és itt lesz a pinduri.
    Csak halkan merem megjegyezni,h a kenguruban kifelé,ahogy a képen van majd ne vidd a babát,mert eszméletlen rossz ergonómiailag. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon köszönöm a jó tanácsot!
    Bármilyen hasznos tanácsot szívesen veszek a gyakorlott anyukáktól! :)

    VálaszTörlés