2010. március 17., szerda

Ma 5 hetes terhes vagyok!

Ma vagyok 5 hetes terhes! Nagyon boldog vagyok! Jövő héten, szerdán kell mennünk vissza a doktornőhöz a petezsák kukucsra, és szerinte akkorra már lesz szívhang is. Szerintem még a 6. hét lehet, hogy korai, bár már nagyon szeretném hallani a kicsim pulzálását! Most a várakozást sokkal jobban viselem, mint korábban. Valahogy úgy érzem, hogy nem lehet, és nem is lesz semmi baj! Minden nap van egy kis émelygés, hányinger, de nem vészes, és inkább délutánonként jön elő. Vannak napok, amikor érzem, hogy görcsölget a pocim, akkor egy kicsit izgulok, de többnyire úrrá tudok lenni rajta. Az elején úgy éreztem, talán ketten vannak, de most már szinte biztosra veszem, hogy csak egy baba lesz! Nem bánom, csak egészségesen megszülessen! Ha arra gondolok, hogy karácsonykor már hárman leszünk, akkor teljesen beleborzongok! Csodálatos érzés! Végre tényleg család leszünk!

Hétfőn, a 33. cn-n, az inszemtől számított 19. napon csináltam egy 20-as érzékenységű tesztet nem a reggeli első vizeletből! Hát, mikor láttam, hogy egyre erősebb, megnyugodtam! Nagyon remélem, hogy ez a baba, most már tényleg velünk marad!



2 megjegyzés:

  1. Mi az 5. héten csak egy petezsákot láttunk, a 7. héten viszont már hallottuk, ahogy kalapál a pici szíve! :-D
    Csodálatos karácsonyi ajándékotok lesz!
    Minden jót! :-))

    VálaszTörlés
  2. Ez már egy elég konkrét csík :) Irány a novemberiek :D

    VálaszTörlés