2009. augusztus 19., szerda

Lendületet véve

Az elmúlt hétvégém nem sikerült túl jóra. Volt időm, hogy gondolkodjak, és olyan dolgokon járjon az eszem, amin nem biztos, hogy kellett volna. Persze, hogy megint minden a baba téma körül forgott. A hétvégére sikerült elérnem, hogy teljesen depis lettem. Valahogy nem találtam a helyem, a párom is elfoglalt volt, így tényleg csak én és a gondolataim maradtak. Vasárnap délután elmentem a Pólusba, hogy egy kicsit elfoglaljam magam. A C&A-ba vettem is magamnak egy leárazott őszi kabátot, ami nagyon megtetszett. Igazából a hobby boltot akartam megnézni, mert kitaláltam, hogy a babaszobába képeket fogok gyártani. Én eléggé Micimackó örült vagyok. A gyerekszobába szeretném majd, ha lenne sok Micimackós kép, olyan ágyneműt, lámpát és sötétítőt szeretnék. Azonban minden sokkal drágább, ha Micimackó vagy hasonló Disney figurák szerepelnek. Egy egyszerű kép több ezer forint még az aukciós oldalakon is, a matricákról nem is beszélve! Szóval kitaláltam, hogy szalvéta technikával gyártok majd szép képeket a falra. Az elképzelés tökéletes, csak tudni kell rólam, hogy vonalzóval sem tudok egy egyenes vonalat meghúzni. Mindegy, vettem képkereteket, festéket, ragasztólakkot, ecsetet és még sok dolgot. Szalvétát azonban nem találtam. Szerencsére hétfőn a városban az első kreatív boltban, kaptam több félét is, így már félig elkészült az első remekművem. Az ezzel való foglalatoskodás megnyugtatott. Jól esett, hogy valami olyasmivel foglalkozhattam, amivel a jövendőbeli bébimnek fogok örömet okozni, de ha más nem, a szobáját fogom vele díszíteni. Aztán eszembe jutott, hogy falvédőt is én készítek majd, méghozzá goblien technikával. Veszek anyagot, rárajzolom a képet, és szépek ki fogom vastag fonállal hímezni. Van egy férfi kollégám, ő foglalkozik ezzel, és már meg is beszéltük, hogy segít megrajzolni, és tanácsokat is ad. A falra, pedig matricás üvegfestéssel fogok felrakni szintén Micimackós képeket! Időm van, legalább 9-10 hónapom, szép lassan megcsinálom. A hosszú, hideg téli hónapokra legalább lesz elfoglaltságom.
Ezek a gondolatok és elfoglaltságok most lekötötték a gondolataimat. Azt hiszem, kezdek felszálló ágba kerülni, újra. Remélem szeptember végéig kitart!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése