2009. augusztus 3., hétfő

ET+18 nap

Ma reggel is teszteltem, és a 3. percben egy nagyon halvány vonalkát lehetett látni, azonban a 6. percben már erőteljes, jól látható lett a csík. Azért nem nyugodtam meg, és felhívtam a Kaálit, hogy felmehetek-e egy vérvételre. Fent nagyon kedvesek voltak, rögtön levették a vérem, és mondták, hogy másfél óra múlva érdeklődjek a helyettesítő dokinál. Aztán bementem a munkahelyemre, hogy leadjam a betegállományos papírt. A főnököm nagyon rendes volt, mondta, hogy nagyon szurkol és vigyázzak magamra. Többen is érdeklődtek, hogy mi van velem. Mondtam, hogy pozitívat teszteltem, de majd a vérvétel eredménye lesz a döntő.

Mire hazaértem már hívhattam is a dokit, akit csak elég nehezen értem el. Mielőtt megmondta volna az eredményt, kérdezte, hogy egyértelműen pozitív lett a teszt. Mondtam, hogy igen, de csak a 6. percben lett határozott vonal. Mondta, hogy elég kevés a hcg-m, csak 62, és ez ugye most már az ET+18. nap. Közölte, hogy hagyjam abba a gyógyszert, és várjam meg még megjön a mensi, de ha nem jön meg addig, akkor hívjam fel ismét.

Mikor a párom hazajött megbeszéltük, hogy még csütörtök estig szedem a gyógyszert. Szerdán és péntek reggel még tesztelek, és ha nem erősödik egyértelműen, akkor abbahagyom a tabletta szedését. Ha pedig erősödik, akkor visszahívom a dokit, hogy a tesztek terhességet igazolnak, csináljunk még egy vérvizsgálatot.

Elég erős lelkiismeret fordulásom van. Múlt hétfőn abbahagytam a palástfű tea ivását, mert elbizonytalanodtam. Féltem, hogy esetleg árthatok a picinek, ha van, és végül is gyógyszert szedek, elvileg annak is elégnek kell lennie. Most már úgy gondolom, hogy ez hiba volt. Ha tovább iszom, lehet, hogy minden rendben lett volna, és ma már a terhességemnek örülhetnék. Szóval magamat okolom. Bánt, hogy így történt a dolog.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése