2010. április 6., kedd

2. Ultrahang

Az elmúlt másfél-két hétben nagyon sok minden történt. Szerdán meg volt az eső ultrahang, de szombat reggel a János kórházba kezdtünk, mert az utrók felhelyezése közben kitapintottam valamit, ami még csütörtökön nem volt ott. Rendes, fiatal dokit fogtunk ki, aki meg is vizsgált, és mondta, hogy a hormonváltozások miatt egy cisztám lett, amit majd még a szülés előtt, meg kell műteni. Valahogy ez a dolog nem is érdekelt, csak az, hogy a babának ne legyen baja! A doki meg is ultrahangozott, így nyertem egy bónusz uhut, és szerencsére minden rendben volt. A doki is megnyugtatott, hogy ez a ciszta semmi hatással nincs a kicsire! A mérete már 6mm-es volt, és kora szerint az inszemináció napján meg is fogant! A hét közepén nagyon erős hányingereim voltak, délután és este jöttek, egészen hajnalig szenvedtem velük. Szinte fetrengtem a rosszullétektől.

Remélem a mi kicsikénk a nagyik és nagyapák életében egy újabb fényt fognak vinni, és egy olyan pluszt ad nekik, amiért bármi is lesz, érdemes lesz küzdeni! Anya és Apa, nagyon szeretlek benneteket!

Csütörtök reggel mentünk újra ultrahangra, pont aznap töltöttük be a 7. hetet. Izgultam, hogy minden rendben legyen. Mikor a doktornő behívott, bejöhetett a párom is. A babánk már 8,3 mm –es volt, és a kis szíve úgy vert, mint egy mozdony! Nagyon kis erős babának tűnik! Nem tudom leírni azt az érzést, amit akkor éreztem, mikor meghallottuk a baba szívverését. El is pityeredtem, mert ennél szebbet eddig még életemben nem hallottam. Most, hogy írok róla, is potyognak a könnyeim! Nagyon boldogok vagyunk!

Az utóbbi napokban a hányingerek émelygéssé csillapodtak, ami bennem egy kis riadalmat kelltettek. Azonban már van, hogy reggeltől émelygek, egészen lefekvésig, de egyáltalán nem bánom, mert tudom, hogy minden rendben van a mi kis picinkkel!

Legközelebb április 19-én megyünk ultrahangra, már nagyon várom, akkora majdnem betöltöm a 10. hetet! Ma telefonáltam a védőnőnek, nagyon kedves, fiatal hangú hölgy, remélem, sok gyakorlati tapasztalattal! Ha minden igaz, pénteken találkozunk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése