2010. február 23., kedd

Még egy nap!

Holnap délelőtt lesz az 5. inszeminációm! Valahogy most sokkal nyugodtabb vagyok. Már összepakoltam a cuccaimat, amiket vinnem kell magammal holnap!

Ma úgy jöttem el a munkahelyről, hogy úgy összepakoltam az asztalomon, mint már többet nem is mennék. Remélem, így is lesz egy időre. Eddig, mindig úgy jöttem el, mintha csak egy pillanatra állnék fel az asztalomtól. Most babonából, úgy döntöttem összepakolok. Mikor a kapun kihajtottam a kocsival a cégtől, tényleg úgy éreztem, hogy ez nagyon sokára lesz ismét! Remélem, ez egy jó megérzésem!

Ma napközben többször éreztem az ovitrelle hatását. Remélem szépen megrepedtek a tüszőim, és holnap nagy randevú lesz apa katonáival! Remélem holnap megtörténik a CSODA, végre!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése