2010. február 22., hétfő

Mai ultrahang!

Ma reggel mikor megérkeztem a klinikára, már rengetegen voltak. Szerencsére még éppen az ajtón belülre kerültem. Ahogy a recepción túljutottam, nem sokat kellett várnom és máris hívott a doktornő. Míg vártam, olvastam, úgyhogy az a kis idő is nagyon gyorsan telt. Próbáltam nem agyalni, hogy mi is lesz, mit is szeretnék. Aztán már bent is voltam, és már vizsgált is. Az endom 10 mm-es lett. A jobb petefészkemben egy 22 mm-es tüszőt, a balban egy 14 mm-es tüszőt látott. Ő elégedett volt vele. Én, sajnos nem annyira. Nem igazán értettem, hogy a balból hova tűnt a 13 mm-es tüszőm, és a két 10 mm-essel mi lett?! Kicsit elkedvetlenedtem, csalódott voltam. Aztán eszembe jutott, hogy végül is egy szép, nagy tüsző kell ahhoz, hogy teljesüljenek a vágyaink! Az pedig meg van!

Kedvem is visszajött, és ismét nagyon bizakodó vagyok! Ma este 20 órakor be kell adnom két repesztő injekciót, és szerdán inszemináció! Hurrááááá! Végre újra itt tartunk!

Hálás vagyok a sorsnak, hogy küzdhetek! Reménykedhetek!

1 megjegyzés: