2010. február 5., péntek

Díj!

Ma vettem észre, hogy egy nagyon kedves blog-társam, aki rendszeresen támogat kedves szavaival, biztatásul egy nagyon kedves díjat küldött nekem! Nagyon köszönöm neki , és minden kedves szavát, amivel feltöltötte a lelkemet! Jó érezni a támogatást, és azt, hogy igenis egy „vadidegennek” is számítok, számítunk! Ez egy nagyon szép gesztus, ezért egyrészt köszönetképpen az egyik díjat visszaküldöm Dharmanak, másrészt továbbküldöm azoknak, akiket különösen kedvelek:

dharma - köszönet az emberségedért
Mikor jön a baba? - a sok kedvességért, tanácsért
bernikeblogja - kitartásul
dituli blogja - a sok küzdelemért
Az en naplom! - az életkedvedért

(Még két díj kiosztására lenne lehetőség, de sajnos én csak 5 blogot követek!)

És szintén a szabályok szerint 7 dolog rólam:
1. Imádom a párom
2. Nagyon határozott vagyok, és mindig igazam van :)
3. Szeretem az életet, és a zenét
4. Szeretek enni
5. Imádok utazni
6. Kevés barátom van, de ők igazak
7. Mindent elkövetek, hogy a párommal közös babánk legyen!

1 megjegyzés:

  1. Igeeeen :) Remélem ez az év nem úgy kezdődik,mint az előző ésmég szebben is ér majd véget!

    VálaszTörlés