2010. szeptember 9., csütörtök

Készülődés a baba fogadására

A babaholmik közül már szinte mindent beszereztünk. A kiságy, a matrac és egy-két apróságon kívül már mindenünk meg van. Barátoktól, rokonoktól is kaptunk egy pár dolgot, aminek nagyon örültünk.

Már elkezdtem egy-két dolgot kimosni és kivasalni. Szép lassan megcsinálom, mert a 35. hétre készen szeretnék állni, hogy ne érjen meglepetés. Akkor már minden nehezemre fog esni, és akkor már csak pihennem kell, és koncentrálnom a nagy napra!

Már jó pár hete járunk szülésfelkészítő tanfolyamra is a János kórházba! Nagyon érdekes előadásokat hallok, nagyon jó a szülésznő, aki tartja. Nagyon sok hasznos, gyakorlati információval is ellát minket, és így egy kicsit fel tudunk készülni arra, hogy mi is vár ránk a szülőszobában, illetve, hogy milyen is lesz majd az életünk. Mindenkinek csak ajánlani tudom. Annyi sok új információt hallottam. Néha úgy érzem magam, mint aki egy vizsgára készül, és jó diákhoz méltóan, próbálok mindent megjegyezni. Most már egyre többször gondolok a szülésre. Én igazából nem is a szüléstől, a fájdalomtól félek, hanem, hogy azt hogyan fogom tudni elviselni. Hogyan tudok majd uralkodni magamon. És persze a kiszolgáltatottság érzésétől is félek még nagyon. Nem akarom, hogy majd én is egy történet legyek valahol. Remélem, elég erős leszek, és mindenben segíteni tudok majd Kittikének, hogy minél könnyebben tudjon megszületni!

Mai pocakfotó:




2 megjegyzés:

  1. Na végre már valami életjel! :-)
    Nagyon szépen növekedik a csöppség!
    Tényleg olyan érdekes, hogy már a 4D-n lehet látni, hogy melyik vonást honnan örökölte a gyerkőc. Amikor mi is megmutattuk a nagyszülőknek az első uh-os felvételeket, anyósom egyből jelezte, hogy "tiszta apja ez a gyerek" és igaza lett!
    Klassz a babakocsi, nekünk is ilyen van! Kényelmesen elfér benne a baba az biztos, bár kis autóban nem lehet összecsukva szállítani (ahhoz nekünk kisebb babakocsit is venni kellett..., az olcsóbb volt, mintha új-nagyobb autót vettünk volna). :-)
    Pihenj sokat és apránként végezd el otthon a dolgokat. Az jó, ha a 35. hétre készen akarsz lenni mindennel. Ha már nem sokminden van, ami hiányzik, akkor a végére tényleg nem marad más, csak a pihenés!

    VálaszTörlés
  2. De szépen növekszik kívül,belül Kitti baba :)
    Örülök,h a méhszájjal végül nem volt gond! Lehet pl én nem tulajdonítottam volna neki nagy jelentőséget,még jó,h Te igen.
    Remélem azért még szülésig jelentkezel,de ha nem sok szépetjót kívánok. Szép szülést,örök emléket! Én is tartottam a külső dolgoktól,de amikor beléptem a szülőszobára minden ilyen gát elszállt. Remélem Nálad is így lesz :)

    VálaszTörlés