2010. szeptember 9., csütörtök

28. heti ultrahang


Ahogy az idő múlt, egyre gyorsabban teltek a napok, a hetek. Már észre sem vettük, és készültünk a 28. heti ultrahangra. Erre a 28 hét+4. nap került sor.

Reméltük, hogy Hajdú doktornő sem talál semmi problémát. Ahogy elkezdtük a vizsgálatot kicsit megijedtem, mert nézegette a monitort, de nem mondott semmit. Még a szívversét sem mutatta. Aztán egyszer csak megszólalt, hogy nagyon szép kis fejecskéje van, és a koponyájában, minden rendben van. Akkor már fellélegeztem, mert ha baj lett volna, akkor biztos azzal kezdeni. A súlyát 1136 grammnak becsülték, a hosszát 38 cm-esnek. A fejszélesség mérete 74,5mm-es, a fejkörfogata 263 mm, a haskörfogata 2361mm, és a combcsontja 50,6 mm hosszú. A veséjének az átmérőjét itt is 3,5 mm-nek nézték, és mondták, hogy ezzel nem is kell foglalkoznunk.

Azért mégis volt egy dolog, amivel kicsit rám ijesztett a doktornő. Mondta, hogy a méhlepényem a hátsó falon, de mélyen tapadt. Kérdésemre elmondta, hogy valószínű, hogy a kisebb fájásokra is vérezni fog, és nehezebb lesz megszülni. Még valami olyasmit is mondott, hogy még császár is lehet belőle. Nem igazán értettem a dolgot, de nem feszegettem, majd megkérdezem a saját doktornőmet erről. Bár én hüvelyi szülést szeretnék, nem akarok császárt! A magzatvíz normális mennyiségű, jó szívműködés, és jó életjelenségek voltak.

Kittikénk most is nagyon szégyenlős volt. Most is bújt. Sajnos az egész vizsgálat nem tartott 10 percnél tovább, így most nem tudtunk annyit gyönyörködni benne, mint szerettük volna! De végül is láthattuk megint! És minden rendben van vele!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése