2009. július 13., hétfő

Bizakodva...

Ma voltam a 11 cn. vizsgálaton. Nagyon vártam már a mai napot. Ebben a ciklusban eddig minden nap megittam egy csésze málnalevél teát. Olvastam több helyen is, hogy a peteérést támogatja, a petesejt minőségét, a hüvelyi nyálka mennyiségét és minőségét javítja. A korábbi stimulációk alatt 1 illetve 2 tüszőm volt, melyek a 10 cn. napon 18-20 mm közöttiek voltak. A méhnyálkahártyám 10 mm-es volt. Meg kell mondanom, hogy a málnalevél tea fogyasztása meghozta az eredményt. Korábbi stimulációk alatt 1-2 tüszőm volt, azonban most négy is lett. Igaz, hogy most 17,5, 16, 14, 12 mm-esek lettek, és volt a jobb petefészkemben is, amire eddig még nem volt példa. A méhnyálkahártyám 9 mm vastagságú. Csináltak LH tesztet is, de most még negatív lett. Végül is szerda helyett csütörtökön lesz a nagy nap, akkor csinálják meg a 3. inszemet. Kaptam még a Kaáliban egy Merional injekciót és holnap este kell beadnom magamnak egy Ovitrellet, hogy a tüszőrepesztést biztosan előidézzük.

Érzem, hogy ez most sikerülni fog!

A párommal csütörtökön el is utazunk egy pár napra, hogy csak kettesben legyünk.

Remélem meghozza az áhított eredményt!

Most nagyon reménykedem…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése