2010. január 5., kedd

Ma a Mensmentisben jártam!

Ma voltam először a Mensmentisben. Már többször is nógattak, hogy az eredményeim alapján biztosan IR-em van, és menjek el hozzájuk. Végül is november közepén kértem időpontot hozzájuk, és végre eljött a várva-várt nap. A környezet nagyon kulturált, a recepciósok nagyon kedvesek. Mivel hamar odaértem, így várnom kellett. Ki kellett tölteni egy bejelentkezési lapot, a szokásos adatokkal. Mindenkire kb. fél órát szánnak, de én több mint 45 percig voltam bent. A dokinő kb. 38-40 év körüli, nagyon kedves, és mindent aprólékosan elmagyaráz. Bármilyen kérdésem volt, érthetően, egyszerűen elmondta a folyamatokat. Nekem nagyon szimpatikus volt. Az eredményeim láttán, azt mondta, hogy már a cukor eredményemen látszik, hogy nem jó az inzulinom, mert az éhgyomri értéknél a 120 perces nem lehetne alacsonyabb, de még azonos sem. (Eredményem: vércukor éhgyomri: 5, a 60 perces 6,8, a 120 perces 4,9, az inzulin 2,1, a 60 perces 48,5 , a 120 perces 31,3 ) Ez azt mutatja, hogy az inzulinom nagyon aktívan termel, és a cukromnál a 60 percesnek is egy kicsivel magasabbnak kellene lennie. Kiderült, hogy az inzulin éhgyomros értékénél a 120 perces nem lehet csak max. 3×4-szer magasabb érték, nekem pedig a 10x-e volt. Így írt fel Meforalt 500mg-t, amiből majd 3×1 kell szednem, de fokozatosan kell hozzászoktatni magam. Ma este már el is kezdtem! Mondta, hogy nem vészes az inzulinom, és szerencsém van, mert csak egy kis súlyfölösleg van rajtam (5-6kg), és az ilyen típusú embereket a lehető legjobb kezelni, mivel ilyenkor a leggyorsabb a javulás. 3 hónap múlva kell visszamennem kontrollra. Ja, és azt mondta, hogy mivel a többi hormoneredményem jó, így ne csodálkozzak, ha ez alatt a pár hónap alatt spontán is terhes leszek. Ha így lesz, hívjam fel, és akkor a továbbiakat megbeszéljük. A prolaktin gondom is az inzulinnak köszönhető, mert ha önmagában lenne rossz, akkor mindig magas lenne az értékem, mondta a doktornő. Ezek nagyon jó hírek számomra! Végre történik valami pozitív is! Lelkesen, és nagyon bizakodón hagytam el a klinikát! Remélem 3 hónap múlva terhesen megyek vissza!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése